Predivna Meg Ryan inspiracija za frizuru

Meg Ryan meni je postala ultimativna inspiracija za frizure. Jednostavno kakvu frizuru ona ima meni je uvijek odlična. U filmu Žene ima stvarno prekrasnu dugu plavu kovrčavu kosu, koju sam mjesecima imala eto samo zbog nje, i nisam se pokajala. Mislim da mi je to bila najbolja frizura ikad, mislim koja mi je tako dobro stajala. No, naravno ne možemo stalno ni hodati s jednom te istom frizurom, zato što meni sve jako brzo dosadi. Kao i milijunima drugih žena eto takva sam i ja. Ponekad uzori stvarno moraju biti pravi, a ona broj 1 za mene. Usput preporuke za film bio je dirljiv i inspirativan za mene u smislu da možeš postići ono što želiš ako to jako želiš. Nije da sam postigla nešto veliko ali u emotivnom smislu to znači veliki korak naprijed. kad smo već kod tog filma tko ga nije gledao evo trailer pa možda ga  i pogledate:



kovrčava i duga
kratka









Popularni postovi s ovog bloga

Što znače brojevi na grudnjacima

Super način za stepenasto šišanje kod kuće

Božićni ukrasi od papira prekrasne ideje za Božićne blagdane