Plavuša na prirodan način moj recept s limunom



Oduvijek sam imala plavu kosu i to mi je bilo baš super, istina je da se plavuše bolje zabavljaju, Ja jesam . A imala sam sve moguće boje na glavi pa sam objektivna. Možda baš zbog upadljivosti sam često i mijenjala boje. Svako malo sam htjela biti nevidljiva pa bih se ofarbala u smeđe. Zapravo to je nekako u mojoj glavi i djelovalo, ali onda mi opet dođe da želim da me drugi vide, valjda i zbog društva oko sebe pa se opet krenem vraćati u plavo naravno brzinskim putem blanšom. Baš zbog toga sam pomislila zašto si toliko uništavam kosu i korijen kose, sigurno postoji nešto prirodno, da djeluje da budem plava, a da se ne moram brinuti hoće li mi otpasti kosa. I tako sam negdje pročitala vrlo jednostavan savjet koji sam odmah odlučila isprobati. Prvo operete kosu i osušite je ručnikom, zatim iscijedite sok od 2 limuna ili više ovisi o dužini vaše kose i namočite taj sok od limuna po cijeloj glavi. Kao kad se farbate dobro utrljate i onda vam samo preostaje da čekate 2 sata i gledate svoju omiljenu seriju, surfate što god želite ili još bolje izađite na sunce ono će vam ubrzati postupak i pojačati efekt posvijetljivanja. Ja imam prirodno plavu kosu i znam da djeluje možda bi posvjetlilo i svijetlo smeđu isprobajte, koliko koštaju 2 limuna? Malo, zato nemate što izgubiti. Uostalom bolje je više puta koristiti ovu metodu bojanja kose nego jednom sa pravom bojom. Mislim da boje jako uništavavju kosu. Moja se kosa lijepo oporavila, otkad sam počela koristiti prirodno farbanje kose.

Popularni postovi s ovog bloga

Što znače brojevi na grudnjacima

Super način za stepenasto šišanje kod kuće

Božićni ukrasi od papira prekrasne ideje za Božićne blagdane