Najdraži parfem

Najdraži parfem mi je

IsaBella Isabella Rossellini za žene. Ostala sam iznenađena pošto sam ga kupila 2004 i pronašla nedavno među stvarima kako divno miriši. Nakon toliko godina jednostavno mi je došlo da ga opet potražim a parfem je bio kao nov. Jednostavno predivan. Nije jak ali ostaje jako dugo na odjeći a to mi je najbitnije. Ma moram ga pohvaliti.
Evo što kažu da su sastojci:
IsaBella je predstavljen 2002. godine kao oda ženstvenosti. Dizajnirali su ga Richard Herpin i Nathalie Lorson, i u gornje note dodali svježinu citrusa i mandarine. Srce je sačinjeno od bijele magnolije, heliotropa, Tonke i duhana. Baza nosi note korijena ljubičice, mahovine, i vetivera. Bočica i kutija nose strastvene crvene tonove.

Popularni postovi s ovog bloga

Što znače brojevi na grudnjacima

Super način za stepenasto šišanje kod kuće

Božićni ukrasi od papira prekrasne ideje za Božićne blagdane