Odmor iz snova uz modne dodatke na plaži

Vidim reklamu odmor iz snova o, da može stvarno mi je potreban. Ovih dana je prava ludnica toliko strke i zbrke ko u nekoj komediji naravno, ja sam glavna glumica. I sada razmišljam bliži se vikend gdje bih mogla otići. Malo uživati u miru ili biti na plaži. Izbora je puno. Odmor uz more mi se sviđa kao opcija. Zapravo čim sam napisala more pomislila sam to je to. Odluka donešena.
 To znači da se moram početi već sada spremati, što ću obući? Evo par stvarčica koje mi se sviđaju za plažu i i bez kojih rijetko koja cura ide, prva od njih je pareo. Na slici ispod je dugački pareo. Koje inače volim ali rijetko ih volim na sebi. Više sam za kratke opcije iako to uvelike ovisi o ukusu i mjestu na koje idete zar ne?
Sviđa mi se kombinacija zbog ljubičaste boje koju jednostavno obožavam i mislim da mi kao plavuši super pristaje. Definitivno mi je ovo omiljena kombinacija za dugački pareo.


 Volim vedrije boje. Dolje mi je najdraži pareo. Kojeg možeš obući na sto načina.

Evo još jedne haljine za plažu ja bih izabrala u svijetlijoj boji mislim da bi svakoj curi stajala odlično.


Badići moraju biti dosta jednostavni a opet sexy, mislim da je to najbitnije da izgledaš sexy bez previše truda to je moj moto prirodno lijepa to želite poručiti i drugima svojim stilom.

 Ovaj dolje mi se još više sviđa jer  podiže grudi i uz takav badić sve je pod kontrolom možete se slobodno opustiti i uživati.


Dalje frizura je jako bitna, i između ovih prekrasnih frizura teško je odoljeti koju napraviti zato najbolje po jednu za svaki dan na plaži. Volim dugu kosu pa zato i pokazujem ove frizure s dugom kosom. Ok evo frizura:



Ok ova frizura koju ću vam pokazati ne izgleda ništa posebno ali je jako zahvalna na plaži možete se kupati i izlaziti van iz vode koliko hoćete totalno bezbrižno a, nećete morati razmišljati o frizuri i jel imate metlu na glavi, a opet super izgleda. Ukoliko ste planirali samo svezati kosu na vrh glave evo zamjene za to idealna frizura za plažu:



Nemojte zaboraviti na vlasište da vam ne izgori na suncu, vrlo lako moguće. Želite li izgledati tip top na plaži bez imalo truda i baš vas briga za frizuru onda je ovaj ultimativni modni dodatak baš za vas šešir. Iako ga rijetki nose možda baš zbog bezveznih modela koji podsjećaju na neka druga razdoblja zna se naći i jako dobrih modela za mlađu populaciju. Izvolite za vas:

P.s. cura izgleda odlično u ovoj kombinaciji. Pusa od vaše Trendy.



Popularni postovi s ovog bloga

Što znače brojevi na grudnjacima

Super način za stepenasto šišanje kod kuće

Božićni ukrasi od papira prekrasne ideje za Božićne blagdane